Producenci

Statystyki

Produktów:
579
Kategorii:
68
Nowości:
36
Promocje:
28

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje - zwroty

Gwarancja i serwis

 

Produkty sprzedawane w naszym sklepie są nowe i posiadają gwarancję producenta lub naszą własną. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia procedury postępowania. Możesz też przynieść do nas zakupiony towar.

Urządzenia objęte gwarancją odsyłamy do serwisu producenta, który decyduje czy uszkodzenie podlega prawom gwarancyjnym i naprawa zostanie wykonana nieodpłatnie czy też powstało z winy użytkownika i może zostać naprawione na koszt użytkownika. Gdy urządzenia zostaną naprawione odsyłamy je do Ciebie.

Urządzenia objęte naszą gwarancją lub pogwarancyjne, naprawiamy większości na miejscu w naszym serwisie i gdy są gotowe do odbioru możesz je odebrać osobiście lub wyślemy je do Ciebie. 

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 42 656-43-05; 601-222-279.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fizyczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia procedury postępowania. Możesz też przynieść do nas zakupiony towar wraz z dowodem zakupu.
  2. Prześlij do nas produkt (na nasz koszt), który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu, pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo oraz telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, niezwłocznie zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@eurofocus.pl lub telefonicznie: 42 656-43-05; 601-222-279. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Gdyby nasze stanowiska w sprawie reklamacji bardzo się różniły masz możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie zakupów).

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi od 25 grudnia 2014 r. przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru/odbioru towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania / montażu - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. W ciągu 14 dni od odbioru towaru skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo informując nas o rezygnacji z zakupu. Możesz też przynieść do nas zakupiony towar wraz z dowodem zakupu.
  2. Przed upływem terminu 14 dni wyślij e-mailem lub przynieś do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy - wzór oświadczenia (możesz skorzystać z tego wzoru).
  3. Niezwłocznie poinformujemy Cię w e-mailu o przyjęciu powyższego oświadczenia.
  4. Przynieś lub odeślij na swój koszt zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz dowodem zakupu (przed upływem 14 dni od złożenia oświadczenia).
  5. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki zwrócimy poniesione przez Ciebie koszty w sposób jaki określiłeś w oświadczeniu. 

 

Szczegółowe informacje na temat gwarancji, reklamacji, zwrotu produktów znajdziesz w regulaminie zakupów.

 

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

{nocache:19cfd24a3cb4116bd03f2295db47d6d9#0}
Sklep internetowy od home.pl