Promocje
TSD-1 czujka dymu i ciepła
TSD-1 czujka dymu i ciepła
92,00 zł 86,59 zł
szt.
HYU-55N kamera tubowa (Starlight) 4 w 1
HYU-55N kamera tubowa (Starlight) 4 w 1
731,25 zł 362,85 zł
szt.
HYU-250 kamera tubowa 4 w 1
HYU-250 kamera tubowa 4 w 1
590,40 zł 338,25 zł
szt.
INTEGRA 64 płyta centrali
INTEGRA 64 płyta centrali
564,57 zł 531,36 zł
szt.
OMYżo 3x0,75 przewód zasilający
OMYżo 3x0,75 przewód zasilający
1,42 zł 0,96 zł
mb.
AC-83 odbiornik
AC-83 odbiornik
260,76 zł 195,57 zł
szt.
MSD-300 bezprzewodowa czujka dymu i ciepła
MSD-300 bezprzewodowa czujka dymu i ciepła
129,64 zł 122,02 zł
szt.
MPD-300 bezprzewodowa czujka ruchu
MPD-300 bezprzewodowa czujka ruchu
96,19 zł 90,53 zł
szt.
MPT-300 pilot zdalnego sterowania do syst. MICRA
MPT-300 pilot zdalnego sterowania do syst. MICRA
55,41 zł 52,15 zł
szt.
MMD-302 czujka magnetyczna
MMD-302 czujka magnetyczna
96,19 zł 90,53 zł
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje - zwroty

Gwarancja i serwis

 

Produkty sprzedawane w naszym sklepie są nowe i posiadają gwarancję producenta lub naszą własną. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia procedury postępowania. Możesz też przynieść do nas zakupiony towar.

Urządzenia objęte gwarancją odsyłamy do serwisu producenta, który decyduje czy uszkodzenie podlega prawom gwarancyjnym i naprawa zostanie wykonana nieodpłatnie czy też powstało z winy użytkownika i może zostać naprawione na koszt użytkownika. Gdy urządzenia zostaną naprawione odsyłamy je do Ciebie.

Urządzenia objęte naszą gwarancją lub pogwarancyjne, naprawiamy większości na miejscu w naszym serwisie i gdy są gotowe do odbioru możesz je odebrać osobiście lub wyślemy je do Ciebie. 

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:  601222279.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fizyczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia procedury postępowania. Możesz też przynieść do nas zakupiony towar wraz z dowodem zakupu.
  2. Prześlij do nas produkt (na nasz koszt), który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu, pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo oraz telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, niezwłocznie zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@eurofocus.pl lub telefonicznie: 601222279. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Gdyby nasze stanowiska w sprawie reklamacji bardzo się różniły masz możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie zakupów).

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi od 25 grudnia 2014 r. przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru/odbioru towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania / montażu - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. W ciągu 14 dni od odbioru towaru skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo informując nas o rezygnacji z zakupu. Możesz też przynieść do nas zakupiony towar wraz z dowodem zakupu.
  2. Przed upływem terminu 14 dni wyślij e-mailem lub przynieś do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy - wzór oświadczenia (możesz skorzystać z tego wzoru).
  3. Niezwłocznie poinformujemy Cię w e-mailu o przyjęciu powyższego oświadczenia.
  4. Przynieś lub odeślij na swój koszt zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz dowodem zakupu (przed upływem 14 dni od złożenia oświadczenia).
  5. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki zwrócimy poniesione przez Ciebie koszty w sposób jaki określiłeś w oświadczeniu. 

 

Szczegółowe informacje na temat gwarancji, reklamacji, zwrotu produktów znajdziesz w regulaminie zakupów.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl